Dijital Akademi Gezgini |İstanbul Bahçeşehir Üniversitesi

Merhaba .Ben, Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi  Sosyal bilimler meslek yüksekokulu Pazarlama ve reklamcılık bölümü Halkla ilişkiler ve Tanıtım programı öğrencisi Nida Demir . Dilek Kaya ile birlikte yürüttüğümüz Sosyal sorumluluk projesi kapsamında öğrenci gözünden üniversite gezileri yapıp sizi bilgilendirmeye devam ediyoruz.



Ben bugün Bahçeşehir üniversitesnin dış çekimini yaptım. videoda göstermiş olduğum fen edebiyat  ve hukuk fakültesinde bulunan bölümlerden bahsedecek olursam 


Fen Edebiyat Fakültesi 


  • Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği
  • Matematik ve Bilgisayar Birimleri
  • Amerikan Kültürü ve Edebiyatı
  • Sosyoloji
  • Psikoloji

Hukuk Fakültesi 


  • Kamu Hukuku.
  • Özel Hukuk.
  • Özel Hukuk. Kamu Hukuku.
  • Sermaye Piyasaları ve Ticaret Hukuku.


Bahçeşehir Üniversitesinin haritalar üzerindeki konumu

Tanıtımını yapmış olduğumuz üniversitenin videosu 


Bahçeşehir Üniversitesi iletişim adresleri

Çözüm Merkezi : 444 2864

Kayıtlı Elektronik Posta (KEP): bahcesehiruniversitesi@hs01.kep.tr



Yorumlar